Consiliul Superior al Procurorilor comunică că la data de 31 octombrie 2024 expiră termenul pentru aplicarea la concursul public pentru selectarea a 5 (cinci) inspectori în cadrul Inspecției procurorilor, inițiat de Consiliu în ședința din 26 septembrie 2024.
Reamintim că la funcția de inspector în cadrul Inspecției procurorilor este în drept să candideze persoana care (1) deține diplomă de licențiat în drept sau echivalentul acesteia; (2) are o vechime în specialitatea juridică de cel puțin 10 ani; (3) nu i-a fost, anterior, constatată vinovăţia pentru săvârşirea unei infracţiuni;(4) se bucură de reputaţie ireproşabilă în condiţiile stabilite la art. 20 alin. (2) din Legea 3/2016 cu privire la Procuratură.
Dosarul depus la Aparatul Consiliului Superior al Procurorilor (mun. Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.73) până la data de 31 octombrie curent va conține următoarele documente:
a) cererea de participare la concurs;
b) copia actului de identitate;
c) curriculum vitae;
d) copia diplomei de licență în drept sau echivalentul acesteia, recunoscută de
structura abilitată pentru recunoașterea și echivalarea actelor de studii și
calificărilor;
e) certificat de cazier detaliat;
f) certificatul medical privind starea sănătății (Adeverința medicală F 086 e);
g) documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă,
certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie
2019 sau alte documente confirmative);
h) referință de la ultimul loc de muncă;
i) declarația de avere şi interese personale pentru ultimul an;
j) scrisoarea de motivație;
k) declarație pe proprie răspundere privind veridicitatea documentelor prezentate.
Persoanele interesate pot accesa Anunțul complet aici.
Aparatul Consiliului Superior al Procurorilor
25.10.2024